Szkoła Podstawowa

przy Klinicznym Szpitalu Dziecięcym w Dziekanowie Leśnym

Gdy były wakacje z rodzicami poleciałam do Włoch. W słoneczny dzień wybraliśmy się statkiem na wycieczkę na włoskie wyspy. Tam kąpaliśmy się w "siarce", zwiedzaliśmy okolicę i jedliśmy pyszne lody w kawiarni. W drodze powrotnej widzieliśmy skaczące delfiny. Następnego dnia jeszcze raz popłynęliśmy statkiem. Oglądaliśmy wulkan, który wybuchal. Codziennie rano wychodziłam na taras i oglądałam krajobrazy, później jadłam śniadanie i pływałam w basenie.

Miło spędziłam wakacje

Klaudia, oddział rehabilitacji kl.VI

Kilka dni wakacji spędziłam u babci w Skwarach. Pierwszego dnia byliśmy w domu, bo padał deszcz, ale wieczorem babcia pozwoliła nam wyjść na dwór. Karol, Kuba, Piotrek, Zosia i ja skakaliśmy na trampolinie. Następnego dnia było ciepło i mogliśmy się kąpać w jeziorze. Byłam krótko, ale miło wspominam ten czas.

W następne wakacje też pojadę do babci.

Julia, oddział chirurgii kl.IV

Wakacje spędziłam u Cioci w Sierpcu. U cioci bawiłam sie z młodszą siostrą w berka i w chowanego. Od taty dostałam wielki namiot, który rozłożyliśmy na podwórku. Wieczorem wraz z braćmi spędzaliśmy tam czas. Przed zaśnięciem piliśmy colę, śmialiśmy się i opowiadaliśmy kawały. Ciocia zprosiła nas na lody.

Miło spędziłam czas wakacji u cioci.
Kasia, oddział laryngologii kl. IV

W lipcu byłem z wujkiem i ciocią w górach w Bieszczadach nad Soliną. Zwiedziliśmy dużo ciekawych miejsc. Mieszkaliśmy w domku, obok płynęła rzeka otoczona górami, na których rosły drzewa liściaste i iglaste. W Solinie pływaliśmy na rowerkach wodnych.
Czułem się tam bardzo dobrze bo było wspaniale!
Paweł, oddział izolacyjno-obserwacyjny kl. IV                                                       .